Become a Patron!

What's your Vapers TV Name?

Damwow

Vapor's Dream
Silver Contributor
Member For 4 Years
Member For 3 Years
After getting to meet @LucidiousRage and Pinkfloyd this weekend, it got me wondering, What's your Vaper's TV name?

If you don't watch vapers TV, you are missing out in my opinion! But for those of you are, let us know what your screen name is!
 

Damwow

Vapor's Dream
Silver Contributor
Member For 4 Years
Member For 3 Years
no, I'm pretty sure his is the same as here as well....mine, however, is very very different........or is it
Oh you are such a tease!!!!! Lol guess that's the little boy in you (that we all love) that refuses to grow up!
 

kelli

Vapid Vapetress
Platinum Contributor
Member For 4 Years
Member For 3 Years
Member For 2 Years
Member For 1 Year
Member For 5 Years
will we be the same on vaperstv as we were on nova? cause i was kellikat on nova. someone already had kelli.
 

Demoniacal

Silver Contributor
Member For 4 Years
Member For 3 Years
Member For 2 Years
Member For 1 Year
Member For 5 Years
DemoniacalVaper on vapers tv
 

Damwow

Vapor's Dream
Silver Contributor
Member For 4 Years
Member For 3 Years
Yes w
will we be the same on vaperstv as we were on nova? cause i was kellikat on nova. someone already had kelli.

It works on all channels, I watch several!
 

Cruel-Phate

Just Thomas
VU Donator
Gold Contributor
Member For 4 Years
dreamsdoa on nova, my name got messed up when I registered VU so I am just me here :)
 

Drone

Bronze Contributor
Member For 4 Years
So how do I change my name on vapers.tv without creating a new account? Can that be done easily?
 

Scuba-Matt

Silver Contributor
Member For 4 Years
Member For 3 Years
Member For 2 Years
Member For 1 Year
Member For 5 Years
Mine is the same as here and all other forums.
 

kathibg57

Member For 4 Years
After getting to meet @LucidiousRage and Pinkfloyd this weekend, it got me wondering, What's your Vaper's TV name?

If you don't watch vapers TV, you are missing out in my opinion! But for those of you are, let us know what your screen name is!
Mine is the same! I use this name or a close enough variation to know its me wherever I am!
 

VU Sponsors

Top